خريد تلويزيون هايسنس 4K + (ليست قيمت ) از بانه و گناوه

خريد تلويزيون و لوازم خانگي از بانه و گناوه تحويل در تهران

خريد تلويزيون هايسنس 4K + (ليست قيمت ) از بانه و گناوه

۲۶ بازديد

تلويزيون هايسنس

شركت هايسنس يك شركت چند مليتي در چين مي باشد. اين شركت سال هاست به توليد لوازم خانگي پرداخته و استارت كار خود را در سال 1969 ميلادي زده است. اين كمپاني بزرگ تا به حال توانسته در اين زمينه درخشندگي هاي زيادي را به خود اختصاص بدهد و همواره مشتريان زيادي از محصولات آن خريداري كنند؛ در واقع برند Hisense توانسته رقيبي در مقابل برند هاي مشهور همچون سامسونگ، الجي و ... باشد.

كيفيت تلويزيون هاي هايسنس عملكرد چشمگيري دارد و به گونه اي است كه در سطح بالاترين كيفيت ها قرار گرفته است. در اين مطلب به بررسي ويژگي هاي تلويزيون هايسنس و چگونگي خريد آن ها پرداخته مي شود.

قيمت و خريد تلويزيون هايسنس

خريد تلويزيون هايسنس از بانه و گناوه چگونه است ؟

در مورد خريد تلويزيون هايسنس بايد بگوييم كه بسياري از افراد هستند كه آن را نسبت به برند هاي ديگر ترجيح مي دهند. دليل آن هم اين است كه تلويزيون هاي هايسنس نسبت به پرچمداران ديگر همچون سامسونگ و الجي از قيمت بسيار كمتري برخوردار هستند؛ اين در حالي است كه كيفيت و امكانات همان برند هاي غول بازار را دارا مي باشند. عملكرد اين برند چيني طوري بوده كه همواره در بحث كيفيت تصوير در رده غول هاي بازار قرار گرفته است.

اگر چه قيمت تلويزيون هاي هايسنس نسبت به برند هاي ديگر كمتر است ولي طبيعتا شما هم از دسته كساني هستيد كه همچنان مي خواهيد زير قيمت بازار خريداري نماييد. بهترين و ارزان ترين راه "خريد تلويزيون هايسنس خريد از بانه و گناوه" مي باشد. در واقع در خريد تلويزيون هايسنس از بانه و گناوه ، شما قيمت هايي معادل قيمت خريد آن ها را مي پردازيد. كافيست در سايت ما نوع مدلي كه مد نظر داريد را انتخاب و خريداري كنيد تا در اسرع وقت برايتان ارسال كنيم. بسته به نوع تلويزيوني كه مي خواهيد و همچنين با توجه به شهري كه ساكن هستيد، پس از ثبت سفارشتان، در صورت داشتن موجودي، تلويزيون مورد نظر شما را از يكي از انبار هاي فروشگاه ارسال مي كنيم.
خريد تلويزيون هايسنس از بانه و گناوه چگونه است

قيمت تلويزيون هايسنس در بانه و گناوه چقدر است ؟

همان طور كه مي دانيد قيمت همه تلويزيون ها با توجه به سايز و ويژگي ها متفاوت مي باشند. تلويزيون هاي هايسنس هم از اين قاعده مستثني نيستند. آن ها نيز از نظر سايز و امكاناتي كه دارند از قيمت هاي مختلفي برخوردار هستند. حتي به اين صورت است كه يك مدل تلويزيون در يك فروشگاه، قيمتي دارد و همان تلويزيون در فروشگاهي ديگر از قيمت متفاوتي برخوردار است. البته دوباره يادآور مي شويم كه قيمت تلويزيون هاي Hisense نسبت به برند هاي غول بازار بسيار مناسب تر است.

قيمت تلويزيون هايسنس در بانه و گناوه نسبت به مراكز فروش ديگر بسيار مناسب مي باشد. قيمت برخي از مدل هاي تلويزيون هايسنس در انبار ما در شهرستان گناوه نسبت به انبار بانه مناسب تر است. براي اينكه اين قيمت ها براي مشتريان عزيز مناسب تر باشد سعي مي كنيم كه در بيشتر مواقع، خريد هاي مشتريان را از انبار گناوه ارسال كنيم. در مقابل برخي از تلويزيون هاي ديگر در انبار گناوه، مدت زمان بيشتري طول مي كشد كه به دست مشتري برسند و هزينه هاي ارسال بيشتري هم شامل مي شوند؛ به همين خاطر سعي مي شود كه آن مدل ها را از انبار بانه ارسال كنيم كه هم در مدت زمان كمتري به دست مشتري برسد و هم هزينه كمتري متحمل مشتري شود.
قيمت تلويزيون هايسنس در بانه و گناوه چگونه است

پرفروش ترين و جديدترين تلويزيون هاي هايسنس در سال 2021 – 2022

تلويزيون هايسنس به عنوان يكي از بهترين تلويزيون هاي برند در جهان شناخته مي شود. تمامي مدل هاي اين تلويزيون ها از امكانات بي نظيري برخوردار هستند و همواره رضايت مشتريان زيادي را به خود اختصاص داده است. در اين ميان برخي از مدل ها هستند كه طرفداران زيادي داشته و همواره به پرفروش ترين مدل هاي تلويزيون هايسنس تبديل شده اند. در ادامه به بررسي برخي از پرفروش ترين تلويزيون هاي هايسنس مي پردازيم.

تلويزيون هايسنس U8WF

تلويزيون هايسنس U8WF يكي از بهترين و پرفروش ترين تلويزيون ها در سال 2021 مي باشد كه مشتريان ويژه اي را به خود اختصاص داده است. اين تلويزيون در سايز هاي 50، 55، 65، 75 و 85 اينچ توليد شده و هر كدام از سايز هاي آن نيز فروش هاي زيادي داشته است. ويژگي هاي ظاهري اين تلويزيون بسيار جذاب هستند، طوري كه مناسب هر محيطي مي باشد و به هر مكاني زيبايي مي بخشد. نوع صفحه نمايش اين نمايشگر DLED است و كيفيت تصوير آن 4K مي باشد. تعداد پيكسل هاي به كار رفته در اين تلويزيون 8 ميليون عدد است كه تصاوير و ويديو ها را با كيفيتي خارق العاده به نمايش قرار مي دهد.

تلويزيون هايسنس U8QF

تلويزيون هايسنس U8QF از بهترين و با كيفيت ترين تلويزيون هايي است كه در سال 2020 از آن رونمايي شده است. صفحه نمايش اين محصول از نوع ULED و نور نمايشگر آن DLED مي باشد كه به سبب همين ويژگي ها مي توان تصاوير و ويديو ها را با كيفيتي واقع گرايانه تماشا كرد. اين تلويزيون در دو سايز 55 و 65 اينچ طراحي شده است كه مخاطبان به راحتي مي توانند با توجه به شرايط و هزينه اي كه مي خواهند متحمل شوند خريد خود را انجام دهند.

تلويزيون هايسنس U7WF

تلويزيون هايسنس U7WF يكي از بهترين و پرفروش ترين تلويزيون هاي سال 2020 شناخته شده است. به طور قاطع مي توان بيان كرد كه اين تلويزيون از با كيفيت ترين محصولات Hisense مي باشد. به لطف طراحي شيك و مدرني كه دارد مي تواند جلوه اي بي نظير را به محيط ببخشد. كيفيت تصوير 4K و همچنين فناوري HDR باعث شده كه تصاوير و ويديو ها را بتوان با كيفيتي باور نكردني تماشا كرد. نكته ديگر اين كه قيمت اين تلويزيون به نسبت ساير همرده هايش بسيار مقرون به صرفه تر مي باشد.

تلويزيون هايسنس U7QF

از ديگر مدل هاي تلويزيون برند هايسنس مدل U7QF است. اين مدل ظاهري زيبا و شكيل دارد؛ به گونه اي كه مخاطب را از دور، شيفته ظاهر خود مي كند. اين مدل از تلويزيون هاي هايسنس از پرفروش ترين مدل هايي است كه در سال 2020 روانه بازار شده و به واسطه كيفيت بسيار بالاي نمايش، توانسته رضايت صد در صدي مخاطبان به آن جلب شود. اين تلويزيون در سه اندازه 50، 55 و 65 اينچ طراحي شده است.

تلويزيون هايسنس A61G

تلويزيون هايسنس A61G از تلويزيون هاي بسيار كارآمد، پيشرفته و با كيفيت چيني است. اين نمايشگر از توليدات سري 6 كمپاني هايسنس است كه در سال 2021 از آن رونمايي شده است و سريعا فروش هاي زيادي را به خود اختصاص داد. زيبايي و طراحي اين تلويزيون به حدي است كه جلوه فوق العاده زيبايي را به محيط مي بخشد. اين مدل از تلويزيون هاي هايسنس در سايز هاي 43، 50، 55، 65 و 75 اينچ طراحي شده است؛ از اين رو گزينه اي بسيار مناسب جهت استفاده در محيط هاي كوچك و بزرگ مي باشد. زيبايي و امكانات بي نظيري كه اين تلويزيون دارد باعث شده كه دست كمي از برند هاي مشهور بازار نداشته باشد.
پرفروش ترين و جديدترين تلويزيون هاي هايسنس در سال 2021 – 2022

خريد تلويزيون 4K هايسنس

شايد براي شما هم گاهي سوال پيش بيايد كه منظور  از تلويزيون 4K چيست؟ در پاسخ بايد بگوييم تلويزيون 4K يك تلويزيون با كيفيت نمايش 4K است. معناي آن به اين صورت است كه تلويزيون از 3.840 پيكسل افقي و 2.160 پيكسل عمودي برخوردار است. به طور كلي وضوح تصوير در تلويزيون هاي 4K برابر با 3840 در 2160 پيكسل مي باشد.

جالب است بدانيد كه تعداد پيكسل ها در تلويزيون هاي  4K نسبت به تلويزيون هاي فول اچ دي 2 برابر است. اگر نگاهي به تصاوير 4K و فول اچ دي بيندازيد متوجه مي شويد كه وضوح تصوير در 4K خيلي بيشتر است و همچنين از روشنايي زيادي برخوردار است.

براي خريد تلويزيون هاي 4K برند هايسنس خيلي راحت مي توانيد به فروشگاه هاي لوازم خانگي مراجعه نماييد. در خريد اين تلويزيون ها شك نكنيد و بدون هيچ دغدغه اي و با خيالي آسوده خريد خود را انجام دهيد؛ چرا كه تلويزيون هاي فوركي برند هايسنس از جمله با كيفيت ترين نمايشگر هاي روز دنيا مي باشند و به عنوان رقيبي براي برند هاي غول همچون سامسونگ، سوني، الجي و ... تلقي مي شوند. در واقع با خريد اين تلويزيون ها هزينه اندكي را در قبال كيفيتي باورنكردني مي پردازيد.
خريد تلويزيون 4K هايسنس

خريد تلويزيون LED و ULED هايسنس

تلويزيون هاي led همان تلويزيون هاي LCD هستند كه به جاي لامپ فلورسنت از سيستم LED در آن ها استفاده مي شود. نمايشگر هاي LED هايسنس از بهترين نمايشگرها هستند و كيفيتي خارق العاده و بي نظير دارند. تلويزيون هاي ديگري از سال 2015 توسط كمپاني هايسنس توليد شده اند كه به نمايشگر هاي ULED شهرت دارند. اين تلويزيون ها همان تلويزيون هاي LED هستند ولي با تعدد مناطق بيشتر، براي اينكه بتوان نور پس زمينه هر منطقه را به صورت جداگانه تنظيم كرد. ULED نام اختصاري Ultra LED مي باشد. اگر قصد خريد اينگونه نمايشگر  ها را داريد بايد بگوييم كه در خريد آن ها اطمينان كامل داشته باشيد؛ چرا كه كيفيت بالا و امكانات بي نظيري دارند و كيفيت آن نسبت به LED خيلي بيشتر است.

نحوه ي خريد تلويزيون هايسنس 32 - 40 - 43 - 50 - 55 -65 -75 اينچ از دوزين كالا

همان طور كه گفته شد تلويزيون هاي هايسنس  از بهترين برند هاي تلويزيون بازار مي باشند كه از نظر قيمتي و كيفيت و امكانات، بسيار مناسب و عالي هستند. از بهترين راه هاي خريد تلويزيون هايسنس، خريد از سايت دوزين كالا مي باشد. با مراجعه به سايت دوزين كالا مي توانيد ضمن تماشاي تصاوير انواع مختلف تلويزيون و مطالعه ويژگي هاي آن ها نسبت به خريد اقدام نماييد. براي خريد تلويزيون هايسنس از دوزين كالا مي توانيد با كارشناسان سايت مشاوره بگيريد و پس از واريز بيعانه، محصول را درب منزل خود دريافت نماييد. ناگفته نماند كه مبلغ تلويزيون را درب منزل پس از دريافت كالاي خود پرداخت خواهيد كرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.