آرشیو دی ماه 1400

خريد تلويزيون و لوازم خانگي از بانه و گناوه تحويل در تهران

خريد تلويزيون هايسنس 4K + (ليست قيمت ) از بانه و گناوه

۲۵ بازديد

تلويزيون هايسنس

شركت هايسنس يك شركت چند مليتي در چين مي باشد. اين شركت سال هاست به توليد لوازم خانگي پرداخته و استارت كار خود را در سال 1969 ميلادي زده است. اين كمپاني بزرگ تا به حال توانسته در اين زمينه درخشندگي هاي زيادي را به خود اختصاص بدهد و همواره مشتريان زيادي از محصولات آن خريداري كنند؛ در واقع برند Hisense توانسته رقيبي در مقابل برند هاي مشهور همچون سامسونگ، الجي و ... باشد.

كيفيت تلويزيون هاي هايسنس عملكرد چشمگيري دارد و به گونه اي است كه در سطح بالاترين كيفيت ها قرار گرفته است. در اين مطلب به بررسي ويژگي هاي تلويزيون هايسنس و چگونگي خريد آن ها پرداخته مي شود.

قيمت و خريد تلويزيون هايسنس

خريد تلويزيون هايسنس از بانه و گناوه چگونه است ؟

در مورد خريد تلويزيون هايسنس بايد بگوييم كه بسياري از افراد هستند كه آن را نسبت به برند هاي ديگر ترجيح مي دهند. دليل آن هم اين است كه تلويزيون هاي هايسنس نسبت به پرچمداران ديگر همچون سامسونگ و الجي از قيمت بسيار كمتري برخوردار هستند؛ اين در حالي است كه كيفيت و امكانات همان برند هاي غول بازار را دارا مي باشند. عملكرد اين برند چيني طوري بوده كه همواره در بحث كيفيت تصوير در رده غول هاي بازار قرار گرفته است.

اگر چه قيمت تلويزيون هاي هايسنس نسبت به برند هاي ديگر كمتر است ولي طبيعتا شما هم از دسته كساني هستيد كه همچنان مي خواهيد زير قيمت بازار خريداري نماييد. بهترين و ارزان ترين راه "خريد تلويزيون هايسنس خريد از بانه و گناوه" مي باشد. در واقع در خريد تلويزيون هايسنس از بانه و گناوه ، شما قيمت هايي معادل قيمت خريد آن ها را مي پردازيد. كافيست در سايت ما نوع مدلي كه مد نظر داريد را انتخاب و خريداري كنيد تا در اسرع وقت برايتان ارسال كنيم. بسته به نوع تلويزيوني كه مي خواهيد و همچنين با توجه به شهري كه ساكن هستيد، پس از ثبت سفارشتان، در صورت داشتن موجودي، تلويزيون مورد نظر شما را از يكي از انبار هاي فروشگاه ارسال مي كنيم.
خريد تلويزيون هايسنس از بانه و گناوه چگونه است

قيمت تلويزيون هايسنس در بانه و گناوه چقدر است ؟

همان طور كه مي دانيد قيمت همه تلويزيون ها با توجه به سايز و ويژگي ها متفاوت مي باشند. تلويزيون هاي هايسنس هم از اين قاعده مستثني نيستند. آن ها نيز از نظر سايز و امكاناتي كه دارند از قيمت هاي مختلفي برخوردار هستند. حتي به اين صورت است كه يك مدل تلويزيون در يك فروشگاه، قيمتي دارد و همان تلويزيون در فروشگاهي ديگر از قيمت متفاوتي برخوردار است. البته دوباره يادآور مي شويم كه قيمت تلويزيون هاي Hisense نسبت به برند هاي غول بازار بسيار مناسب تر است.

قيمت تلويزيون هايسنس در بانه و گناوه نسبت به مراكز فروش ديگر بسيار مناسب مي باشد. قيمت برخي از مدل هاي تلويزيون هايسنس در انبار ما در شهرستان گناوه نسبت به انبار بانه مناسب تر است. براي اينكه اين قيمت ها براي مشتريان عزيز مناسب تر باشد سعي مي كنيم كه در بيشتر مواقع، خريد هاي مشتريان را از انبار گناوه ارسال كنيم. در مقابل برخي از تلويزيون هاي ديگر در انبار گناوه، مدت زمان بيشتري طول مي كشد كه به دست مشتري برسند و هزينه هاي ارسال بيشتري هم شامل مي شوند؛ به همين خاطر سعي مي شود كه آن مدل ها را از انبار بانه ارسال كنيم كه هم در مدت زمان كمتري به دست مشتري برسد و هم هزينه كمتري متحمل مشتري شود.
قيمت تلويزيون هايسنس در بانه و گناوه چگونه است

پرفروش ترين و جديدترين تلويزيون هاي هايسنس در سال 2021 – 2022

تلويزيون هايسنس به عنوان يكي از بهترين تلويزيون هاي برند در جهان شناخته مي شود. تمامي مدل هاي اين تلويزيون ها از امكانات بي نظيري برخوردار هستند و همواره رضايت مشتريان زيادي را به خود اختصاص داده است. در اين ميان برخي از مدل ها هستند كه طرفداران زيادي داشته و همواره به پرفروش ترين مدل هاي تلويزيون هايسنس تبديل شده اند. در ادامه به بررسي برخي از پرفروش ترين تلويزيون هاي هايسنس مي پردازيم.

تلويزيون هايسنس U8WF

تلويزيون هايسنس U8WF يكي از بهترين و پرفروش ترين تلويزيون ها در سال 2021 مي باشد كه مشتريان ويژه اي را به خود اختصاص داده است. اين تلويزيون در سايز هاي 50، 55، 65، 75 و 85 اينچ توليد شده و هر كدام از سايز هاي آن نيز فروش هاي زيادي داشته است. ويژگي هاي ظاهري اين تلويزيون بسيار جذاب هستند، طوري كه مناسب هر محيطي مي باشد و به هر مكاني زيبايي مي بخشد. نوع صفحه نمايش اين نمايشگر DLED است و كيفيت تصوير آن 4K مي باشد. تعداد پيكسل هاي به كار رفته در اين تلويزيون 8 ميليون عدد است كه تصاوير و ويديو ها را با كيفيتي خارق العاده به نمايش قرار مي دهد.

تلويزيون هايسنس U8QF

تلويزيون هايسنس U8QF از بهترين و با كيفيت ترين تلويزيون هايي است كه در سال 2020 از آن رونمايي شده است. صفحه نمايش اين محصول از نوع ULED و نور نمايشگر آن DLED مي باشد كه به سبب همين ويژگي ها مي توان تصاوير و ويديو ها را با كيفيتي واقع گرايانه تماشا كرد. اين تلويزيون در دو سايز 55 و 65 اينچ طراحي شده است كه مخاطبان به راحتي مي توانند با توجه به شرايط و هزينه اي كه مي خواهند متحمل شوند خريد خود را انجام دهند.

تلويزيون هايسنس U7WF

تلويزيون هايسنس U7WF يكي از بهترين و پرفروش ترين تلويزيون هاي سال 2020 شناخته شده است. به طور قاطع مي توان بيان كرد كه اين تلويزيون از با كيفيت ترين محصولات Hisense مي باشد. به لطف طراحي شيك و مدرني كه دارد مي تواند جلوه اي بي نظير را به محيط ببخشد. كيفيت تصوير 4K و همچنين فناوري HDR باعث شده كه تصاوير و ويديو ها را بتوان با كيفيتي باور نكردني تماشا كرد. نكته ديگر اين كه قيمت اين تلويزيون به نسبت ساير همرده هايش بسيار مقرون به صرفه تر مي باشد.

تلويزيون هايسنس U7QF

از ديگر مدل هاي تلويزيون برند هايسنس مدل U7QF است. اين مدل ظاهري زيبا و شكيل دارد؛ به گونه اي كه مخاطب را از دور، شيفته ظاهر خود مي كند. اين مدل از تلويزيون هاي هايسنس از پرفروش ترين مدل هايي است كه در سال 2020 روانه بازار شده و به واسطه كيفيت بسيار بالاي نمايش، توانسته رضايت صد در صدي مخاطبان به آن جلب شود. اين تلويزيون در سه اندازه 50، 55 و 65 اينچ طراحي شده است.

تلويزيون هايسنس A61G

تلويزيون هايسنس A61G از تلويزيون هاي بسيار كارآمد، پيشرفته و با كيفيت چيني است. اين نمايشگر از توليدات سري 6 كمپاني هايسنس است كه در سال 2021 از آن رونمايي شده است و سريعا فروش هاي زيادي را به خود اختصاص داد. زيبايي و طراحي اين تلويزيون به حدي است كه جلوه فوق العاده زيبايي را به محيط مي بخشد. اين مدل از تلويزيون هاي هايسنس در سايز هاي 43، 50، 55، 65 و 75 اينچ طراحي شده است؛ از اين رو گزينه اي بسيار مناسب جهت استفاده در محيط هاي كوچك و بزرگ مي باشد. زيبايي و امكانات بي نظيري كه اين تلويزيون دارد باعث شده كه دست كمي از برند هاي مشهور بازار نداشته باشد.
پرفروش ترين و جديدترين تلويزيون هاي هايسنس در سال 2021 – 2022

خريد تلويزيون 4K هايسنس

شايد براي شما هم گاهي سوال پيش بيايد كه منظور  از تلويزيون 4K چيست؟ در پاسخ بايد بگوييم تلويزيون 4K يك تلويزيون با كيفيت نمايش 4K است. معناي آن به اين صورت است كه تلويزيون از 3.840 پيكسل افقي و 2.160 پيكسل عمودي برخوردار است. به طور كلي وضوح تصوير در تلويزيون هاي 4K برابر با 3840 در 2160 پيكسل مي باشد.

جالب است بدانيد كه تعداد پيكسل ها در تلويزيون هاي  4K نسبت به تلويزيون هاي فول اچ دي 2 برابر است. اگر نگاهي به تصاوير 4K و فول اچ دي بيندازيد متوجه مي شويد كه وضوح تصوير در 4K خيلي بيشتر است و همچنين از روشنايي زيادي برخوردار است.

براي خريد تلويزيون هاي 4K برند هايسنس خيلي راحت مي توانيد به فروشگاه هاي لوازم خانگي مراجعه نماييد. در خريد اين تلويزيون ها شك نكنيد و بدون هيچ دغدغه اي و با خيالي آسوده خريد خود را انجام دهيد؛ چرا كه تلويزيون هاي فوركي برند هايسنس از جمله با كيفيت ترين نمايشگر هاي روز دنيا مي باشند و به عنوان رقيبي براي برند هاي غول همچون سامسونگ، سوني، الجي و ... تلقي مي شوند. در واقع با خريد اين تلويزيون ها هزينه اندكي را در قبال كيفيتي باورنكردني مي پردازيد.
خريد تلويزيون 4K هايسنس

خريد تلويزيون LED و ULED هايسنس

تلويزيون هاي led همان تلويزيون هاي LCD هستند كه به جاي لامپ فلورسنت از سيستم LED در آن ها استفاده مي شود. نمايشگر هاي LED هايسنس از بهترين نمايشگرها هستند و كيفيتي خارق العاده و بي نظير دارند. تلويزيون هاي ديگري از سال 2015 توسط كمپاني هايسنس توليد شده اند كه به نمايشگر هاي ULED شهرت دارند. اين تلويزيون ها همان تلويزيون هاي LED هستند ولي با تعدد مناطق بيشتر، براي اينكه بتوان نور پس زمينه هر منطقه را به صورت جداگانه تنظيم كرد. ULED نام اختصاري Ultra LED مي باشد. اگر قصد خريد اينگونه نمايشگر  ها را داريد بايد بگوييم كه در خريد آن ها اطمينان كامل داشته باشيد؛ چرا كه كيفيت بالا و امكانات بي نظيري دارند و كيفيت آن نسبت به LED خيلي بيشتر است.

نحوه ي خريد تلويزيون هايسنس 32 - 40 - 43 - 50 - 55 -65 -75 اينچ از دوزين كالا

همان طور كه گفته شد تلويزيون هاي هايسنس  از بهترين برند هاي تلويزيون بازار مي باشند كه از نظر قيمتي و كيفيت و امكانات، بسيار مناسب و عالي هستند. از بهترين راه هاي خريد تلويزيون هايسنس، خريد از سايت دوزين كالا مي باشد. با مراجعه به سايت دوزين كالا مي توانيد ضمن تماشاي تصاوير انواع مختلف تلويزيون و مطالعه ويژگي هاي آن ها نسبت به خريد اقدام نماييد. براي خريد تلويزيون هايسنس از دوزين كالا مي توانيد با كارشناسان سايت مشاوره بگيريد و پس از واريز بيعانه، محصول را درب منزل خود دريافت نماييد. ناگفته نماند كه مبلغ تلويزيون را درب منزل پس از دريافت كالاي خود پرداخت خواهيد كرد.

 

خرید ال ای دی سامسونگ 43AU8000 سایز 43 اینچ کیفیت تصویر 4K

۲۱ بازديد

مشخصات و قیمت ال ای دی سامسونگ 43AU8000 سایز 43 اینچ فورکی اسمارت 

به جرات می‌ توان گفت که مهمترین محصول خانگی که تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی منزل و چیدمان آن دارد،تلویزیون های هوشمند هستند که افراد برای خرید آن بیشترین وسواس ممکن را به خرج خواهند داد. یکی از با کیفیت ترین برندها در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند شرکت سامسونگ می باشد که هر ساله با توجه به نیازهای مختلف کاربران تلویزیون های جدیدی را روانه بازار می‌کند. یکی از مدل های محبوب  تلویزیون سامسونگ 43AU8000 میباشد.

یکی از مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند به بازار عرضه شد AU8000 نام دارد که در اندازه ها و سایز های مختلفی تولید گردیده است. در این مطلب قصد داریم سایز ۴۳ اینچ را که به اختصار 43AU8000 نیز نامیده می شود مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم. تلویزیون سامسونگ AU8000 در رده تلویزیون های ارزان قیمت بازار قرار می‌گیرد ولی امکانات بسیار فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار داده است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

این تلویزیون در ساخت صفحه نمایش خود از تکنولوژی کریستالی استفاده کرده است و به همین دلیل این تلویزیون ها را تلویزیون کریستال نیز می نامند. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد که این کیفیت قادر است جزئیات زیادی از تصاویر را در اختیار کاربر قرار دهد. برای پردازش تصویر نیز در این تلویزیون از پردازشگر قدرتمند کریستال استفاده شده است که این پردازشگر تمام تلاش خود را می‌کند تا تصاویری که در خروجی نمایش داده می شود از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشد.

این مدل از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار است که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرده است و صدا را با وضوح مناسبی به مخاطب منتقل می کند. سیستم عامل استفاده شده در این تلویزیون سیستم عامل اختصاصی تایزن می‌ باشد که امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تلویزیون همچنین مجهز به فرمان صوتی نیز می باشد که به سادگی می توان از طریق صدا کارهای مورد نظر خود را در تلویزیون انجام داد. برای اتصال دستگاه های هوشمند دیگر به تلویزیون 43AU8000 نیز از درگاه های مختلفی مانند HDMI و USB استفاده شده است. 

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 سامسونگ AU8000

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 سامسونگ AU8000

ال ای دی سامسونگ 43AU8000 از صفحه نمایش ال ای دی استفاده می کند که این صفحه نمایش برای بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصویر از فناوری کریستالی استفاده کرده است. همچنین کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد و بعلاوه رزولوشن آن 3840x2160 پیکسل است که این تراکم پیکسلی قادر است جزئیات بسیار زیادی از تصاویر را در خروجی نمایش دهد.

هر چه طیف رنگی گسترده تری توسط تلویزیون قابل تولید باشد، تصاویری که در آن تلویزیون نمایش داده می شود تصاویر زنده و جذاب تری می باشد و رنگ های به کار رفته در آن تصاویر شباهت بسیار بیشتری به رنگهای واقعی دارند، برای همین منظور در تلویزیون کریستال (CRYSTAL) سامسونگ 43AU8000 از فناوری Dynamic Crystal Color استفاده شده است این فناوری قادر است تعداد رنگ های بسیار زیادی را تولید کند و در نتیجه تصاویر بسیار واقعی تر به کاربر نمایش داده می شود.

برای این منظور که تصاویر اکشن و سریع به صورت واضح و بدون مشکل در تلویزیون اسمارت سامسونگ 43AU8000 نمایش داده شوند از تکنولوژی Auto Motion Plus استفاده می‌شود که این تکنولوژی باعث میگردد تا تصاویر به صورت روان و شفاف در خروجی به کاربر ارائه گردد.در این تلویزیون همچنین از پنل VA استفاده شده است که این پنل قادر است زاویه دید افقی بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار دهد. منظور از زاویه دید افقی این است که کاربر در هر مکان و محدوده ای نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد.

بدون افت کیفیت تصویر ،خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند. برای بهبود محتوای تصویر نیز از تکنولوژی HDR کمک گرفته شده است که این تکنولوژی از فرمتهای HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. علاوه بر امکانات مورد اشاره باید قیمت تلویزیون سامسونگ را نیز مورد بررسی قرار دهید.

طراحی زیبا در ال ای دی سامسونگ 43AU8000

طراحی زیبا در ال ای دی سامسونگ 43AU8000

ال ای دی سامسونگ 43AU8000 دارای طراحی زیبایی است . این تلویزیون با ضخامت کم و حاشیه نازک که به علت وجود جایگاه پنل در پشت تلویزیون است که گستره دید بیشتری را هنگام تماشای برنامه مورد علاقه شما در اختیارتان قرار می دهد.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Ambient Mode که به وسیله ان می توانید هنگام خاموش بودن تلویزیون ان را به یک قاب بسیار زیبا و هنری تبدیل کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید. همچنین با نصب پایه ها میتوانید تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون هوشمند سامسونگ 43AU8000

پردازشگر قدرتمند تلویزیون هوشمند سامسونگ 43AU8000

یکی از وجه تمایز تلویزیون 2021 سامسونگ 43AU8000 با تلویزیون های معمولی استفاده از پردازشگر قدرتمند کریستالی می‌ باشد که آن را با نام Crystal Processor 4K نیز می شناسند. این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مختلفی که برای آن تعریف شده است و همچنین هوش مصنوعی که در آن قرار دارد می تواند به المان های مختلف تلویزیون از جمله کیفیت صدا یا تصویر و همچنین کنتراست تصاویر و طیف رنگی تولید شده توسط تلویزیون را تا حد بسیار زیادی بهبود دهد و سبب شود که بالاترین سطح ممکن از تصویر در خروجی نمایش داده شود.

یکی از قابلیت های بسیار جالبی که برای بهبود کیفیت تصویر در پردازشگر ال ای دی هوشمند سامسونگ 43AU8000 از آن استفاده شده است قابلیت 4K Upscaling می باشد. عملکرد این فناوری به این گونه است که در صورت پایین بودن کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا، این تکنولوژی کیفیت آن تصاویر را در حد کیفیت 4K افزایش می دهد و باعث می شود که کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را دریافت کنند.

همچنین این پردازشگر با استفاده از صفحه نمایش کریستالی که در ال ای دی سامسونگ 43AU8000 وجود دارد سبب می شود که طیف رنگی بسیار زیادی در تلویزیون قابل نمایش باشد و عمق و جزئیات بسیار فوق العاده از تصویر به کاربر ارائه گردد. برای کاهش لرزش تصویر در این مدل از فناوری فوق العاده Motion Xcelerator استفاده شده است که با خاموش کردن نور پس زمینه باعث می‌شود صحنه ها بدون لرزش و نویز نمایش داده شوند و به صورت روان و شفاف در خروجی مشاهده گردند. 

کیفیت صدا در تلویزیون 43 اینچ سامسونگ AU8000

کیفیت صدا در تلویزیون 43 اینچ سامسونگ AU8000

تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ مدل AU8000 کیفیت صدای مطلوبی دارد و می‌تواند صدا را به وضوح مناسبی به گوش مخاطب برساند. در این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا استفاده شده است و همچنین توان صوتی ۲۰ وات در خروجی تولید می گردد که این توان صوتی می تواند صدا را به خوبی به مخاطب برساند. در رابطه با توان صوتی این دستگاه می توان این نکته را نیز اضافه کرد.

تلویزیون AU8000 سایز 43 اینچ از دو عدد بلندگو تشکیل شده است که هر کدام از این بلندگوها می‌ تواند توان صوتی ۱۰ وات را تولید کنند. اگر به افزایش میزان صدای تلویزیون احتیاج باشد کاربران می توانند اقدام به خرید سیستم صوتی یا ساندبار نمایند و در صورت خرید سیستم صوتی، "ال ای دی سامسونگ 43AU8000" دارای قابلیتی به نام Q-Symphony می باشد که این قابلیت صدای پخش شده از سیستم صوتی و تلویزیون را با هم هماهنگ می کنند.

برای بهبود کیفیت صدا نیز از قابلیتی مانند Adaptive Sound بهره گرفته شده است که این فناوری می‌ تواند محتوای در حال پخش را به صورت خودکار تشخیص داده و صدای تلویزیون 4K سامسونگ 43AU8000 را متناسب با آن محتوا و ژانر تنظیم کند. از قابلیت Multiroom Link در این مدل نیز نباید غافل شد که کارکرد آن به این صورت است که چندین دستگاه مختلف را از طریق وای فای به هم متصل می‌کند و سپس یک دستگاه به عنوان دستگاه مبدا انتخاب می شود و صدای آن در سایر دستگاه ها پخش خواهد شد.

اگر لازم باشد که صدای تلویزیون خود را به تلفن همراه منتقل کنید با استفاده از ویژگی Tv Sound To Mobile می توانید این کار را انجام دهید و از شنیدن  صدای تلویزیون در تلفن همراه خود لذت ببرید. اگر می خواهید بیشتر هزینه کنید و علاوه بر کیفیت تصویر بهتر به دنبال ویژگی های گیمینگ در تلویزیون هستید، بهتر است به سراغ تلویزیون سامسونگ 43AU9000 در فروشگاه ما بروید. اما اگر بودجه کمتری دارید و به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تر هستید، پیشنهاد می کنیم به تلویزیون سامسونگ 43AU7000 سر بزنید.

قابلیت اسمارت SMART
قابلیت اسمارت ESMART ال ای دی سامسونگ 43AU8000

 سامسونگ 43AU8000 دارای سیستم عامل تایزن است که امکانات مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار میدهد و دسترسی به منوی ان بسیار اسان است.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون  Smart things است که به وسیله ان می توانید وسایل هوشمند موجود در منزل خود را توسط تلویزیون کنترل کنید .همچنین یکی دیگر از فناوری های این تلویزیون  Remote Access که با استفاده از اینترنت به کامپیوتر خود متصل شوید و کار های خود را از راه دور انجام دهید.

در ال ای دی سامسونگ 43AU8000 به وسیله وای فای و بلوتوث می توانید دستگاه های هوشمند خود را مانند لپ تاپ،تبلت یا گوشی هوشمند خود را به تلویزیون فورکی سامسونگ 43AU8000 متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید .همینطور به وسیله قابلیت مرور گر وب به وب گردی بپردازید و از ان لذت ببرید. در این صفحه امکان مشاهده قیمت تلویزیون سامسونگ 43AU8000 فراهم شده است تا برای خرید با ارزان ترین قیمت و تضمین اصالت کالا، آن را بطور مستقیم از بانه سفارش دهید

نظر شما در مورد ال ای دی سامسونگ 43AU8000 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید ال ای دی سامسونگ 43AU8000 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.


نظر شما در مورد ال ای دی سامسونگ 43AU8000 چیست ؟


منبع : سایت سامسونگ

قيمت خريد تلويزيون شيائومي - مدل هاي اسمارت 4k - گناوه و بانه

۱۸ بازديد

راهنماي خريد تلويزيون شيائومي

نكاتي در مورد شركت شيائومي و زيرمجموعه‌هاي آن

امروزه با پيشرفت علم و فناوري و رقابت تنگاتنگ در بين شركت‌هاي مختلف جهت كسب هرچه بيشتر سهم بازار، هر روز شاهد فناوري‌هاي جديد و ارزان‌تري هستيم. يكي از بهترين برندهاي موجود در بازار برند شيائومي است كه علاوه بر عملكرد عالي، قيمت مناسبي نيز دارد. ورود قوي شيائومي به بخش لوازم‌خانگي زنگ خطري جدي براي ساير برندهاي فعال در اين زمينه به صدا درآورده است. بخصوص اين شركت با ساخت تلويزيون شيائومي تحولي در بازار ايجاد كرده است.

اين برند چيني با طراحي و توليد محصولات باكيفيت و مقرون‌به‌صرفه، عرصه را براي همه رقباي خود در زمينه‌هاي مختلف تنگ كرده و موفقيت خود را به مدعيان اين حوزه (به‌ويژه تلويزيون‌هاي هوشمند) نشان داده است. دليل فاصله تلويزيون شيائومي نسبت به ديگر برندهاي معروف در اين زمينه اين است كه اين برند شهرت زيادي ندارد و در ابتداي راه است. اما در حال حاضر دلايل و شواهد كافي براي پيشنهاد خريد تلويزيون شيائومي را داريم!

اگر تبليغات گسترده برندهاي ديگر و ناشناخته بودن برند شيائومي را در نظر نگيريم، مي‌توان گفت كه قدرت در دست شيائومي است. از هر طرف كه نگاه كنيم شيائومي حرفي براي گفتن دارد. ظاهر چشم‌نواز و شيك، قيمت مناسب، كيفيت بالاي ساخت و استفاده از آخرين تكنولوژي روز دنيا، برگ برنده اين شركت در رقابت تنگاتنگ توليدكنندگان تلويزيون است. در ادامه به بررسي تاريخچه اين برند و مدل‌هاي محبوب تلويزيون آن مي‌پردازيم.

تاريخچه جذاب شكل‌گيري شركت شيائومي

كمپاني شيائومي كه در سال 2010 تأسيس شد، يك شركت چيني الكترونيكي چندمليتي است كه دفتر مركزي آن در پكن واقع شده است. لي جون بنيان‌گذار شركت، برند شيائومي را به‌عنوان يك شركت اينترنتي در سال 2010 و پس از كار در شركت‌هايي مانند Kingsoft و UCWeb تأسيس كرد. لي جون در واقع اين شركت را با همكاري لي بين (Lin Bin) مدير سابق گوگل چيني و پنج شخص ديگر تأسيس كرد.

در زبان چيني واژه شيائومي به معني برنج و ارزن است. اين نام برگرفته از يكي از مفاهيم آيين بودا مي‌باشد. دليل اين نام‌گذاري آن است كه مؤسسان شركت شيائومي مي‌خواستند با توليد محصولات كوچك از مرحله صفر كار، با بزرگ‌ترين توليدكنندگان جهان رقابت كند. علاوه بر اين، Mi مخفف Mission Impossible به معناي مأموريت غيرممكن است تا موانعي را كه مديران شركت با موفقيت بر آنها غلبه كرده‌اند نشان دهد.

شيائومي در روزهاي اوليه خود به‌عنوان "اپل چيني" شناخته مي‌شد. اما با حضور گسترده در بازارهايي مانند هند، توانست محبوبيت قابل توجهي را در بين ميليون ها نفر به دست آورد. نماد شيائومي يك عروسك خرگوشي به نام ميتو "Mito" است كه هميشه كلاهي به نام "اوشانكا" بر سر دارد. شيائومي در زمينه‌هايي همچون تلفن هاي هوشمند، تلويزيون، برنامه هاي تلفن همراه، لپ تاپ، لوازم خانگي مانند جارو برقي‌هاي رباتيك و حتي پلوپز و بسياري محصولات ديگر را توليد يا سرمايه گذاري كرده است.

چرا بايد تلويزيون شيائوميرا بخريم؟

اگرچه شيائومي در آغاز راه طراحي و عرضه تلويزيون هاي هوشمند قرار دارد، اما تا كنون مدلهاي جذاب و متنوعي را روانه بازار كرده است. ممكن است انتخاب بين اين طيف گسترده كمي دشوار باشد، اما از ارزش هاي اين نام تجاري برجسته نمي كاهد. در اينجا مهمترين مزاياي تلويزيون شيائومي آمده است :

  • طراحي شيك

تلويزيون هاي شيائومي در اندازه هاي مختلف و با رعايت استانداردهاي لازم طراحي شده اند. اندازه صفحه نمايش تلويزيون شيائومي بين 32 تا 75 اينچ متغير است و مدلهاي 43 تا 46 اينچي بسته به اندازه خانه، بيشترين آمار فروش را دارند. اين تلويزيون ها از نظر زيبايي نيز شرايط چشم نوازي دارند.

ظرافت در تركيب با عناصر زيبا، مهمترين ويژگي تلويزيون هاي مينيمال برند شيائومي مي‌باشد. از مزاياي طراحي ظاهري تلويزيون شيائومي مي‌توان به حاشيه هاي باريك، پنل با ضخامتي بسيار نازك، ظاهر مينيماليستي و مدرن مي‌باشد.

  • كيفيت نمايش

تلويزيون شيائومي از نظر كيفيت تصوير قابل قبول ظاهر شده است. حتي در اكثر مدلها، از پنل سامسونگ استفاده مي كند كه به عنوان غول فناوري نمايشگر شناخته مي شود. در تلويزيون شيائومي رنگها بصورت كاملا طبيعي، رزولوشن بالا و قابل قبول، حركت روان تصوير، وضوح بالا و نمايش دقيق جزئيات وجود دارد.

  • كيفيت صدا

يك تصوير خوب را آيتمي تكميل نميكند جز صداي با كيفيت! هيجان و لذت تماشاي فيلم، سريال يا بازي با كيفيت صداي بالا چند برابر مي شود و يكي از پارمترهاي مهم جديدترين تلويزيون هاي شيائومي است كه برگ برنده آن محسوب مي شود. شيائومي براي حفظ كيفيت صدا در تلويزيون هاي هوشمند خود، از فناوري هاي پيشرفته اي مانندDolby Audio ، Dolby Atmos و DTS و همچنين كدك هاي صوتي OGG ، AAC و FLAC استفاده كرده است كه نتايج درخشاني را به همراه داشته است.

ديگر مزاياي تلويزيون هاي شيائومي نسبت به تلويزيون هاي الجي و سامسونگ

يكي از بهترين مزاياي تلويزيون شيائومي در مقايسه با تلويزيون هاي برندهاي معتبر LG و Samsung، بهره گيري از سيستم عامل معروف و محبوب اندرويد است. شايد تعجب كنيد كه سيستم عامل اندرويد مربوط به تلفن هاي همراه است و فكر مي كنيد اشتباهي پيش آمده است، اما در واقع به درستي شنيده ايد كه تلويزيون هاي شيائومي نيز از پلتفرم اندرويد استفاده مي كنند.

سيستم عامل استفاده شده در تلويزيونهاي برند شيائومي رابط كاربري زيبا و ساده اي دارد كه از قابليت هاي Google Chromecast و دستيار صوتي Google نيز پشتيباني مي كند. همچنين مي‌توانيد برنامه Google app for Android TV را دانلود كرده و با استفاده از آن براي تلويزيون اندرويدي خود به اپليكيشن هاي گوناگون دسترسي يابيد و محتوا را به راحتي از تلفن خود به تلويزيون منتقل كنيد.

برند شيائومي به دليل طراحي و عرضه محصولات با كيفيت بالا و قيمت مناسب توانسته است با برندهاي مطرح كره اي رقابت كند و تا حد زيادي در اين زمينه پيروز شده است. به عنوان مثال مي‌توانيد يك تلويزيون 65 اينچي شيائومي با بالاترين امكانات و جديدترين فناوري را به قيمت تلويزيون 55 اينچي سامسونگ يا قيمت تلويزيون 55 اينچي LG خريداري كنيد.

دلايل پايين بودن قيمت تلويزيون هاي شيائومي

اولين و مهم ترين دليل را مي‌توان گفت كه اكثر قطعات و فناوري هاي تلويزيون شيائومي بيشتر كپي هستند، يعني با انعقاد قرارداد يا خريد فناوري از شركت‌هاي ديگر با هزينه كمتر، مي‌تواند بهترين فناوري ها را در تلويزيون هاي خود قرار دهد. بنابراين برخي از هزينه هاي ساخت تلويزيون بسيار پايين است (البته شيائومي به جز مدل هاي ارزان قيمت داراي چند مدل تلويزيون بسيار شيك با قيمت بالا است كه جزو تلويزيون هاي برتر به شمار مي رود). دليل دوم اين است كه كارخانه هاي اين شركت در كشورهايي واقع شده اند كه دستمزد كارگران در آنها پايين است (چين-هند) كه مستقيماً هزينه تلويزيون را كاهش مي دهد.

 

خريد تلويزيون از بانه | برسي انواع مدلهاي تلويزيون برندهاي معتبر خارجي

۱۹ بازديد

آنچه كه بايد در مورد تلويزيون و انواع آن بدانيد

تلويزيون و تاريخچه اختراع آن

اگرچه تلويزيون را نمي‌توان اختراعي توسط تنها يك نفر دانست، اما فردي كه اين اختراع را تكميل و قابل‌استفاده ساخت فردي به نام "جان لاجي برد" بود. او در سيزدهم اوت سال 1888 در هلنسبرگ، نزديك كلاسگو، اسكاتلند به دنيا آمد. پدرش يك كشيش تحصيلكرده بود، اما او در فقر زندگي مي‌كرد. در دوران مدرسه، جان آن‌قدر باهوش بود كه حتي در سن 12 سالگي نيز با كمك هم‌كلاسي‌هاي خود يك خط تلفن راه‌اندازي كرد.

در سال 1923 و در 34 سالگي، او به لندن بازگشت و تصميم گرفت اختراع تلويزيون خود را به هر قيمتي تكميل كند. سرانجام تلاش‌هاي بي‌وقفه او در بهار سال 1924 نتيجه داد و موفق به انعكاس سايه صليب مالتيس تا فاصله سه ياردي شد. متأسفانه، در آن زمان او پول كافي براي ادامه آزمايشات خود نداشت. براي حل اين مشكل، او اطلاعيه‌هايي را در روزنامه براي كمك منتشر كرد و در نتيجه توانست مقداري پول جمع‌آوري كند.

 در 2 اكتبر 1925 ، وي دستگاه ديگري براي انتقال تصاوير به صفحه ساخت. وقتي دوربين را روشن كرد، از نتيجه شگفت‌زده شد، زيرا تمام تصاوير به طور كامل و بي‌عيب‌ونقص روي صفحه ظاهر شدند. سرانجام در ژانويه 1925، براد توانست برنامه تلويزيوني خود را با موفقيت اجرا كند. در نتيجه ابزار ديگري به جهان معرفي شد كه توانست طي چندين دهه در سراسر جهان محبوبيت پيدا كند و به‌عنوان محبوب‌ترين و پركاربردترين رسانه جهاني شناخته شود.

كلمه تلويزيون به چه معناست؟

كلمه "تلويزيون" از فرانسه به فارسي وارد شده است و خود يك كلمه تركيبي است كه قسمت اول آن كلمه "tele" (دور) يوناني و قسمت دوم آن كلمه "vision" (ديد) لاتين مي‌باشد. اگرچه در اكثر زبان‌ها از كلمه يكسان تلويزيون استفاده مي‌شود (البته با تلفظ‌هاي بسيار متفاوت) ، برخي از زبان‌ها كلمات خاص خود را براي اين مفهوم دارند. به‌عنوان‌مثال، در آلماني براي تلويزيون كلمه Fernsehen هميشه استفاده مي‌شود كه معناي لفظي كلمه به معناي "دور ديد" است. اين لغت در زبان محاوره‌اي فارسي، معمولاً به‌عنوان "تلويزيون" تلفظ مي‌شود.

انواع تلويزيون چيست و تفاوت‌هاي آنها كدام است؟

تلويزيون داراي فرمت‌هاي مختلف است كه با فرمت استاندارد شروع مي‌شود و با HD و Full HD پايان مي‌يابد. در فرمت استاندارد، پيكسل‌هاي افقي تصوير برابر با 720 و پيكسل‌هاي عمودي 480 آن است و در فرمت HD اين ارقام معادل با 1280 افقي و 720 عمودي است. در نتيجه كيفيت فرمت HD بالاتر از كيفيت فرمت استاندارد است، زيرا پيكسل آن بالاتر است. اين ارقام با فرمت Full HD شامل 1920 در 10802 است كه نشان مي‌دهد اين فرمت بهترين كيفيت تصوير را ارائه مي‌دهد.انواع تلويزيون به‌صورت تيتروار عبارتند از:

  • تلويزيون HD
  • تلويزيون‌هاي LED
  • تلويزيون‌هاي UHD
  • تلويزيون‌هاي LCD
  • تلويزيون‌هاي OLED
  • تلويزيون‌هاي پلاسما
  • تلويزيون‌هاي سه‌بعدي
  • تلويزيون هوشمند Smart TV

نحوه محاسبه اندازه نمايشگر تلويزيون و نكات آن

نحوه اندازه‌گيري اندازه صفحه تلويزيون آن‌قدرها هم كه فكر مي‌كنيد، پيچيده نيست. اندازه تلويزيون بر حسب قطر نمايشگر (طول مورب) آن محاسبه مي‌شود. به اين صورت كه از گوشه سمت چپ بالاي صفحه تلويزيون تا گوشه پايين سمت راست اندازه‌گيري مي‌شود. اين اندازه‌گيري بيشتر بر حسب اينچ بيان مي‌شوند.

تلويزيون‌ها در اندازه‌هاي گوناگون صفحه‌نمايش به بازار عرضه مي‌شوند، اما توصيه مي‌كنيم باتوجه‌به بودجه خود بزرگ‌ترين اندازه‌اي را كه مي‌توانيد انتخاب كنيد. اگر به دنبال تلويزيون 75 اينچي يا بزرگ‌تر هستيد، بايد يك چيز را بدانيد. طبق تحقيقاتي كه كمپاني سامسونگ اخيراً انجام داده است، يكي از مهم‌ترين دلايل خريد تلويزيون‌هاي جديد توسط كاربران، داشتن تلويزيوني با نمايشگر بزرگ‌تر است.

نكته ديگري كه بايد در نظر داشته باشيد اين است كه به ابعاد واقعي تلويزيون توجه كنيد. هيجان خريد تلويزيون جديد اغلب مي‌تواند باعث شود كار مهم تنظيم ابعاد آن را فراموش كنيد. بايد بدانيد كه ابعاد فيزيكي تلويزيون بزرگ‌تر از اندازه صفحه‌نمايش آن است و لازم است كه ابعاد نمايشگر تلويزيون به همراه پايه و قاب دور دستگاه و همچنين موقعيت تلويزيون در اتاق را هنگام خريد به‌خاطر داشته باشيد. حتماً هنگام خريد، ابعاد تلويزيون را با فضاي موجود در محل موردنظر خود مقايسه كنيد تا بعد از خريد دچار دردسر نداشتن فضاي مناسب براي صفحه عريض تلويزيون نشويد.

همچنين وضوح تلويزيون را بررسي كنيد، مخصوصاً با صفحه بزرگ تلويزيون. قانون كلي اين است كه با افزايش اندازه صفحه‌نمايش، تعداد پيكسل‌ها يا وضوح تصوير نيز افزايش مي‌يابد. هر چه وضوح تصوير بهتر باشد، تصوير به‌جاي پيكسل واقعي‌تر به نظر مي‌رسد. به همين دليل هنگام خريد صفحه بزرگ تلويزيون، توصيه مي‌شود كيفيت تصوير با وضوح بالا مانند 4K را خريداري كنيد.

فاصله توصيه شده تماشاي تلويزيون

تقريباً همه تلويزيون‌ها داراي فاصله و زاويه توصيه شده‌اي براي تماشا هستند كه هنگام نصب آن در خانه بايد مدنظر قرار دهيد. بهترين و جامع‌ترين تجربه مشاهده زماني است كه 40 درجه از ديد شما توسط صفحه‌نمايش ثبت شود. اين فاصله بصري را مي‌توان با دانستن اندازه تلويزيون محاسبه كرد. اندازه صفحه نمايشگر را در عدد 1.2 ضرب كنيد تا به اين فاصله مناسب برسيد؛ بنابراين براي تلويزيون 75 اينچي، فاصله مناسب 90 اينچ يا 2.3 متر است.

راهنماي خريد بهترين تلويزيون‌هاي 2021

اگر قصد خريد تلويزيون از بانه در آينده نزديك را داريد، احتمالاً تلويزيون صفحه‌نمايش تخت با وضوح 4k انتخاب شما خواهد بود. اين تلويزيون مدرن، باريك و در اندازه‌هاي مختلف موجود است و بسياري از آنها طوري طراحي شده‌اند كه مانند يك اثر هنري گران‌بها هنگام نصب بر روي ديوار بدرخشند. اين تلويزيون‌هاي هوشمند مي‌توانند محيط اطراف را درك كرده و به دليل محتواي صفحه‌نمايش، بهترين كيفيت تصوير را ارائه دهند.

اكثر اين مدل از تلويزيون‌ها داراي سيستم عاملي هستند كه به كاربر اجازه مي‌دهد نرم‌افزارها و بازي‌ها را روي تلويزيون نصب كند، در وب گشت‌وگذار كند و تلويزيون را به‌راحتي به ساير دستگاه‌هاي خانه هوشمند متصل كند. همچنين به كاربر اين امكان را مي‌دهد كه اين دستگاه‌ها را خود كنترل كند. ما طي دو سال گذشته بيش از 60 تلويزيون را بررسي كرده‌ايم، در ادامه توصيه‌هاي ما را براي بهترين تلويزيون‌هاي موجود در بازار براي خريد خواهيد يافت.

  • تلويزيون Sony X9500H، بهترين تلويزيون هوشمند براي نمايش دقت رنگ.
  • تلويزيون SAMSUNGQ80T، بهترين تلويزيون هوشمند مخصوص گيمينگ.
  • تلويزيون H8G هايسنس، بهترين تلويزيون هوشمند با بودجه كم.
  • تلويزيون LG CX OLED، بهترين تلويزيون هوشمند 4k.
  • سري ويزيو ام كوانتوم (Vizio M-Series Quantum)
  • سري هايسنس مدل 55H9G كوانتوم
  • ويزيو سري پي كوانتوم ايكس
  • سوني سري XBR X900H
  • سري سامسونگ Q80T
  • ال جي Z9

 

قيمت تلويزيون سوني | خريد تلويزيون سوني از گناوه و بانه به صورت مستقيم

۱۹ بازديد

بررسي تلويزيون سوني و انواع آن

سوني يكي از شناخته‌شده‌ترين شركت‌هاي توليدكننده محصولات صوتي و تصويري است كه مدت‌هاست در اين زمينه فعاليت مي‌كند. يكي از محصولات اين شركت تلويزيون‌هاي LED سوني است كه از نظر كيفيت و ساختار، در رقابت تنگاتنگ با ساير محصولات برندهاي رقيب مي‌باشد. البته به دليل سابقه درخشان سوني، كيفيت تلويزيون‌ سوني  بر هيچ‌كس پوشيده نيست. اما ورود ساير محصولات به صحنه رقابت، باعث شد سوني كيفيت تلويزيون‌هاي خود را حتي بيشتر افزايش دهد.

به همين دليل سوني با استفاده از پيشرفته‌ترين فناوري‌هاي جهان در زمينه كيفيت نمايش تصوير و هوش مصنوعي، توانست جايگاه خود را در رديف‌هاي اول رتبه‌بندي برترين‌ها حفظ كند. تلويزيون سوني با سيستم‌عامل محبوب اندرويد كه يكي از نقاط قوت اين تلويزيون‌ها است، توانسته است توجه كاربران زيادي را از سراسر جهان به خود جلب كند.

تاريخچه تأسيس شركت سوني

كمپاني بزرگ سوني در سال 1946 توسط ايبوكا ماسارو و موريتا آكيو با نام شركت مهندسي مخابرات توكيو (Tsushin Kogyo) پايه‌گذاري شد. آشنايي اين دو مؤسس سوني به جنگ جهاني دوم بازمي‌گردد. در آن دوران ايبوكا مشغول كار در يك شركت توليد دستگاه‌هاي الكترونيك بود و موريتا به تدريس علوم كاربردي مي‌پرداخت. اين دو مهندس موشك‌هاي حرارتي را براي ارتش امپراتوري ژاپن طراحي كردند و در آنجا يكديگر را ملاقات كردند.

همكاري چهل‌ساله ايبوكا و موريتا به يكي از مؤثرترين و جذاب‌ترين روابط در تاريخ تجارت منجر شد. رفته‌رفته نبوغ ايبوكا باعث توسعه محصولات سوني شد و هنر بازاريابي و مديريت تجاري حرفه‌اي وي اين كمپاني را به يكي از پرآوازه‌ترين برندهاي جهان تبديل كرد.

در ژانويه 1958 ميلادي نام سوني كه از كلمه لاتين sonus به معني صدا برگرفته شده، به نام رسمي شركت تبديل شد و امروزه يك اصطلاح بين‌المللي مي‌باشد. برند سوني (Sony) نمادي از روح چالش براي انجام كاري است كه قبلاً انجام نشده است. اين شركت همچنان محصولات بي‌شماري را به‌عنوان اولين محصول در ژاپن و جهان به بازار عرضه مي‌كند.

در سال 2004 و با پيشنهاد همكاري سوني به سامسونگ، شركتي با عنوان S-LCD تأسيس شد. اين همكاري باعث شد سوني در توليد پنل‌هاي LCD پيشرفت چشمگيري داشته باشد. اگرچه سامسونگ در سال 2011 سهم سوني را از آن خود كرد و به‌نوعي مالك شركت S-LCD شد، اما سوني توانست در طول اين مشاركت، پنل‌هاي با كيفيتي توليد كند. كمپاني سوني توانست در سال 2017 و در بين 500 شركت، رتبه 105 را در رتبه‌بندي فورچن از آن خود كند.

بهترين و پرفروش‌ترين تلويزيون‌هاي سوني sony

به‌طوركلي مي‌توان گفت كه تلويزيون‌ سوني يك انتخاب مناسب براي خريد هستند. به‌خصوص تلويزيون‌هاي درجه يك كيفيت تصوير و دقت رنگ بسيار خوبي دارند و كيفيت ساخت آنها نيز از سطح متوسط ​​بهتر است. مدل‌هاي ارزان‌قيمت سوني يا همان پايين رده‌ها جزو رقابتي‌ترين تلويزيون‌ها نيستند، اما مدل‌هاي متوسط ​​و به‌ويژه رده‌بالاي اين كمپاني جزو بهترين‌هاي بازار هستند (البته با قيمت كمي بالاتر).تلويزيون‌هاي توليد در كمپاني سوني شامل تلويزيون LED/LCD  و هم OLED را در 3 رزولوشن (FULL HD – 4K – 8K) مي‌باشد.

  • تلويزيون Sony A8H- بهترين تلويزيون سوني
  • تلويزيون Sony X9500H- بهترين تلويزيون LED سوني
  • تلويزيون X8000H- پرفروش‌ترين تلويزيون بالارده سوني
  • تلويزيون X7500H- پرفروش‌ترين تلويزيون ميان‌رده سوني

مقايسه سوني نسبت با ديگر برندها

  1. ارتقا كيفيت تصوير : حتي مدل‌هاي ارزان‌تر تلويزيون‌هاي سوني از نظر ارتقاء كيفيت تصوير، عملكردي بيش از حد متوسط دارند.
  2. كيفيت ساخت : كيفيت محصولات سوني هميشه مشهور بوده است، تلويزيون‌هاي اين شركت هرگز بدون اين ويژگي نبوده و هميشه بهترين كيفيت ممكن را داشته‌اند.
  3. دقت رنگ عالي : اكثر تلويزيون‌هاي سوني از دقت رنگ بالايي برخوردارند. براي لذت بردن از بهترين تجربه و كيفيت تصوير، حتي لازم نيست تلويزيون سوني خود را كاليبره كنيد.
  4. ويژگي‌هاي هوشمند ضعيف : درحالي‌كه تلويزيون‌هاي Android به‌خودي‌خود بد نيستند، در هنگام استفاده از برخي ويژگي‌هاي خاص در تلويزيون‌هاي سوني كمي كندتر كار مي‌كنند.
  5. قيمت بال ا: تلويزيون‌هاي سوني اغلب در رده‌هاي مشابه با ديگر محصولات، قيمت رقابتي بالاتري دارند. به اين معني كه تلويزيون‌هاي سوني كمي گران‌تر از رقباي خود هستند كه ممكن است به دليل كيفيت ساخت عالي باشد.

تلويزيون سامسونگ بهتر است يا تلويزيون سوني؟

سامسونگ و سوني دو غول توليدكننده سيستم صوتي و تصويري هستند و تقريباً هيچ‌كس نيست كه تاكنون نام اين دو برند را نشنيده است. اين دو برند اصلي‌ترين برندهاي توليدكننده تلويزيون هستند كه در ايران هم فعاليت و فروش زيادي دارند. هرجا نام بهترين مانيتورهاي دنيا ذكر شود، قطعاً دو نام آشنا به گوش مي‌رسد: سوني يا سامسونگ. اما هنگام خريد كدام را انتخاب كنيم؟

·        مقايسه كيفيت صوتي تلويزيون سوني با تلويزيون سامسونگ

كيفيت صدا نيز يكي از مؤلفه‌هايي است كه بايد موردتوجه قرار ‌گيرد، زيرا بيشتر افراد هنگام خريد تلويزيون به طراحي و كيفيت تصوير تلويزيون توجه بيشتري مي كنند تا صداي آن. سيستم صوتي تلويزيون يكي از پارامترهاي مهم است كه در كنار طراحي و كيفيت تصوير مي‌تواند تجربه بيننده را از تماشاي محتواي تصويري بسيار ارتقا دهد. استفاده از بلندگوهاي پيشرفته و فرمت‌هاي صوتي 2 ، 4 ، 5 و 7 كاناله در سيستم صوتي اين محصولات، صدايي شفاف و همه‌جانبه توليد مي‌كند.

براي تعيين كيفيت صدا دو آيتم Distortion و Frequency Response بايد در نظر گرفته شود. اين پارامترها در 80dB و بالاتر، پاسخ مطلوب را ارائه مي‌دهند. برند سوني از نظر توليد و كيفيت صوتي تلويزيون در رتبه اول و سامسونگ در رتبه دوم قرار دارد.كمپاني سوني باتوجه‌به سابقه موفق خود در توليد محصولات صوتي، اين فناوري را در تلويزيون‌ سوني خود نيز استفاده كرده است. در نتيجه صداي شگفت انگيزي را به‌ويژه از محصولات OLED سوني خواهيم شنيد.

تلويزيون‌هاي سامسونگ در رتبه بعدي كيفيت صوتي نسبت به تلويزيون‌ سوني قرار دارند، اما اين به معني كيفيت پايين صدا در اين برند نيست. صداي پخش شده توسط محصولات سامسونگ از كيفيتي قابل‌قبول، بدون نويز و با وضوح بالا برخوردار است. بهترين كيفيت صدا در تلويزيون‌هاي شاخص سامسونگ مدل‌هاي Q7 و Q8 است.

·        مقايسه طراحي تلويزيون سوني با تلويزيون سامسونگ

برندهايي كه در طراحي ظاهري زيبا به محصولات خود تخصص دارند، بهترين و درخشان‌ترين تلويزيون‌ها را از نظر طراحي ارائه مي‌دهند. اين گزينه شايد در وهله اول و هنگام انتخاب چندان مهم به نظر نرسد اما مي‌توانيم با اطمينان بگوييم كه اگر همه پارامترهاي لازم جهت انتخاب يك محصول را دوست داشته باشيد اما طراحي آن به دل شما نشيند، مطمئناً محصول را انتخاب نخواهيد كرد. اين ويژگي به‌ويژه براي كاربراني كه به دكوراسيون فضاي زندگي خود اهميت مي‌دهند و همچنين افرادي كه مشكل پند مي‌باشند، اهميت دارد.

ضخامت بدنه، انحناي بدنه، طراحي پايه، ميزان حاشيه‌هاي اطراف صفحه‌نمايش، توجه به جزئيات و موارد مشابه بر زيباترين و لوكس‌ترين مدل تأثير مي‌گذارد. بهترين برند تلويزيون از نظر طراحي  تلويزيون‌هاي سامسونگ است كه به جزئيات كوچك توجه كرده است و از نكات ريزي در طراحي محصولات خود بهره برده است. اين شركت برخي از محصولات خود را با طراحي خميده توليد كرده است كه به‌عنوان برگ برنده در اختيار سامسونگ قرار دارد.

تلويزيون‌ سوني مانند اكثر محصولات اين برند، همچنان در ساده‌ترين حالت طراحي و عرضه مي‌شوند و زيبايي خود را در عين سادگي به رخ مي‌كشند. البته اين سبك طراحي سوني كه شامل طراحي ساده و باريك تلويزيون مي‌باشد، مشتاقان خاص خود را دارد و بسياري از كاربران محصولات سوني آن را يكي از بهترين طراحي‌هاي موجود تلويزيون مي‌دانند.

 

قيمت و خريد تلويزيون ال جي NANO75 ال جي 55NANO75

۱۹ بازديد

مشخصات تلويزيون 55 اينچ نانوسل ال جي مدل 55NANO75

 

تلويزيون ال جي 55NANO75 يكي از محصولات 2021 است كه با فناوري هاي متعدد توليد و روانه بازار شده است، كيفيت تصوير در تلويزيون 55NANO75PVA فوركي است و فوركي در كنار كيفيت تصوير فوركي رزولوشن 2160×3840 پيكسل در نظر گرفته شده است و اين ميزان صحنه ها و تصاوير طبيعي و زنده است. نمايشگر فوركي با دارا بودن تعداد زيادي پيكسل تصاوير كاملا طبيعي را نمايش خواهد داد، به صورتي كه جزئي ترين موارد را هم پخش مي نمايد و لذت تماشاي فيلم و سريال را به چندين برابر مي رساند.

در تلويزيون 2021 ال جي 55NANO75 از پردازشگر تصويرα5 AI Processor 4k استفاده شده است اين پردازشگر تمام وظايف مربوط به پردازش و بهبود المان هاي مختلف تلويزيون را بر عهده دارد. در واقع قبل از اينكه تصاوير در خروجي به بيننده انتقال داده شوند، پردازشگر تمام كارهاي مورد نياز جهت ارتقاء سطح كيفيت تصوير و صدا را انجام ميدهد اين پردازنده به كمك قابليت ارتقا دهنده كيفيت تصوير فوركي تمامي تصاوير بي كيفيت را پردازش مي نمايد و آن ها را كيفيت بالاتري در تلويزيون 55NANO75 به نمايش در مي آورد.

براي كنترل نور پس زمينه از قابليت‌ Local Dimming استفاده شده است. تكنولوژي Billion Rich Colors حدود ميليارد ها رنگ را براي شما به صورت دقيق نشان مي دهد. ويژگي هاي تصوير كه شركت ال جي براي تلويزيون 55 اينچ نانوسل قرار داده است عبارتند از : قابليت LG Local Contrast جهت بالابردن كنتراست تصوير، قابليت AI Picture براي افزايش تصاوير محتواي در حال پخش، HDR Dynamic Tone Mapping و تكنولوژي Image Enhancing كه كيفيت كلي تصاوير را بهبود مي بخشد.

سيستم صوتي تلويزيون NANO75 يك سيستم دو كاناله مي باشد و متشكل از 2 بلندگو بوده كه توان خروجي صداي هر كدام 10 وات است و در مجموع توان خروجي صداي تلويزيون را به 20 وات مي رساند ، يكي از فناوري هاي عالي سيستم صوتي تلويزيون 55 اينچ NANO75 فناوري Dolby Digital مي باشد كه با پشتيباني از فرمت هاي دالبي كيفيت و وضوح صدا را افزايش مي دهد و صداي همه جانبه و فراگير را پخش مي كند .

تلويزيون 4K ال جي 55NANO75 داراي قابليت Wide Viewing Angle مي باشد. ديدن تصاوير براي بيننده بسيار با اهميت است و از اين رو كاربر براي ديدن تصاوير از هر زاويه اي استفاده مي نمايد كه با استفاده از اين محصول اين رويا محقق شده است. اين محصول مجهز به پنل IPS است اين پنل ضد ضربه است و در تمامي تلويزيون هاي ال جي پشتيباني مي شود و اين پنل در برابر هر ضربه اي از خود مقاومت نشان مي دهد و همين است كه الجي در بين تلويزيون هاي ديگر بالا است.

تلويزيون ال جي 55NANO75 سيستم عامل آن از نواع Web OS مي باشد. همانطور كه مي دانيد سيستم عامل نقش بسيار مهمي را در تلويزيون به عهده دار است. اين سيستم عامل با سرعت بالا توان انجام امورات ورودي را داراست و از دستورات زيادي مي تواند پشتيباني كند.

ال اي دي ال جي 55NANO75 از حالت بازي پشتيباني مي كند اين تلويزيون با فناوري هاي ALLM  و HGIG مي تواند براي بازي كردن بسيار كارآمد باشد زيرا توانايي پخش تصاوير اكشن و سريع را با همان سرعت داراست و كاربر مي تواند از آن جهت انجام بازي هايي با كيفيت بالا استفاده كند به علاوه صحنه هاي پخش شده در اين تلويزيون در بازي پر رنگ تر نشان داده مي شود.

تلويزيون فوركي ال جي 55NANO75 از تيونر DVB- T2/C/S2 بهره مند است و قابليت پشتيباني از از شبكه ديجيتال را داراست. از طريق پورتهاي USB و HDMI كاربر مي تواند به ساير دستگاه هاي موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده كند. شركت ال جي از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB براي اين محصول استفاده كرده است.

طراحي و ساختار تلويزيون ال جي 55NANO75

طراحي و ساختار تلويزيون ال جي 55NANO75

تلويزيون ال جي 55NANO75 داراي طراحي بسيار شيكي است كه در همان نگاه اول نگاه ها را به خود جذب مي كند، اين تلويزيون در فروشگاه اينترنتي دوزين كالا در سايزهاي 50 و 55 و 65 و 75 اينچ موجود است و شما ميتوانيد بسته به فضاي سالنتان اندازه دلخواه خود را انتخاب نماييد.

تلويزيون هوشمند ال جي 55NANO75 به دليل حضور تكنولوژي ال اي دي ضخامت قاب هاي آن بسيار باريك شده است؛ علاوه بر آن حضور دو پايه از نوع دو شاخه اي تمام وزن تلويزيون را به دوش مي كشند و طراحي شيكي را به تلويزيون داده است اين تلويزيون قابليت اتصال به ديوار را دارد و با استفاده از براكت مي توانيد تلويزيون را به ديوار متصل نماييد.

در پشت تلويزيون تعدادي پورت هاي ارتباطي وجود دارد اين پورت صدا و تصوير را با كيفيت بالايي به تلويزيون انتقال مي دهند. شركت ال جي از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB براي تلويزيون نانوسل ال جي 55NANO75 استفاده كرده است.

قابليت گالري در اين تلويزيون اين امكان را به شما مي دهد تا عكس و قاب و تم ها ي متفاوت از گوشي به تلويزيون را انتقال دهيد تا بر روي مررورگر وب تلويزيون آن را دانلود نماييد و به جاي صفحه نمايش سياه رنگ در صورت خاموش بودن عكس و تم هاي متفاوت گذاشته شود و همين امر به شيك بودن تلويزيون افزوده است.

طراحي يكي از ويژگي هاي مهم در تلويزيون است خوشبختانه شركت ال جي هم در اين زمينه موفق بوده است و هميشه تلويزيون هاي با كيفيت و با طراحي بسيار شيك وارد بازار كرده است تا كابران از آن ها راضي باشند.

فناوري نانوسل در تي وي هوشمند ال جي 55NANO75

فناوري نانوسل در تي وي هوشمند ال جي 55NANO75

بدون شك اگر قصد خريد تلويزيون را داشته ايد نام نانوسل هم به گوشتان خورده است؛ اين فناوري محتوا فيلم و تصوير ها را دقت رنگ بالايي به شما نشان مي دهد و تجربه اي را براي شما به ارمغان مي آورد كه تا بحال با هيچ تلويزيوني آن را تجربه نكرده ايد. عملكرد فناوري نانوسل از طريق جذب طول موج‌ هاي اضافي نور منتشر شده صورت مي‌ گيرد كه نتيجه‌ آن افزايش خلوص نمايش رنگ‌ ها در پنل تلويزيون است. همچنين تلويزون هاي نانوسل داراي زاويه ديد گسترده اي هستند يعني به هر طرف در تلويزيون بنشينيد باز هم شاهد تصاوير با كيفيت خواهيد بود همچنين اين فناوري باعث حفظ كيفيت تصوير مي شود و حتي در محيط هايي با نورپردازي زياد نيز مانع از بازتاب نور تابش شده مي شود.

پردازش قدرتمند تصاوير؛ تجربه تماشاي هيجان انگيز!

پردازش قدرتمند تصاوير در تلويزيون 55nano75؛ تجربه تماشاي هيجان انگيز!

پردازشگر به عنوان قلب تلويزيون نام برده شده است و حضور آن در تلويزيون بسيار مهم است. پردازشگر α5 AI Processor 4k در تلويزيون فوركي اسمارت مي تواند تصاوير با كيفيت پايين را شناسايي كرده و آنها را تقويت كند و در حد كيفيت فوركي نشان دهد، همچنين نويز تصاوير به كمك اين پردازنده حذف شده و لرزش و تاري از بين ميرود، در نتيجه صحنه هاي صاف و شفافي را در اختيار خواهيد داشت. |

در كنار پردازشگر تصوير فناوري ارتقا دهنده كيفيت تصوير فوركي وجود دارد كه مي تواند كيفيت صحنه ها را افزايش داده و آنها را در حد كيفيت فوركي  پخش ميكند. فناوري هاي به كار رفته در تلويزيون ال جي 55NANO75 و پردازش تصاوير به كمك پردازشگر 4 هسته اي منجر به توليد تصاوير بسيار خارق العاده اي خواهند شد.

كيفيت تصوير و ويژگي هاي تصوير تلويزيون 2021 ال جي 55NANO75

كيفيت تصوير و ويژگي هاي تصوير تلويزيون 2021 ال جي 55NANO75

كيفيت تصوير يكي از بخش هاي مهم در تلويزيون است و يكي از پارامتر هاي خريد هم محسوب مي شود پس قبل از خريد حتما در مورد كيفيت تصوير سوال شود هر چند كه تلويزيون هاي جديد 2020 و 2021 تمامشان از كيفيت تصوير فوركي بهره مي برند و تلويزيون ال جي 55NANO75 هم از كيفيت تصوير فوركي بهره مي برد.

 حضور فناوري نانوسل  NanoCell باعث شده است تا رنگ هاي طبيعي و زنده را براي شما به نمايش بگذارد ؛ فيلم ها و برنامه هاي مورد علاقه تان را با لذت بيشتري با نانوسل مي توانيد نگاه كنيد.  كيفيت تصوير فوركي در كنار رزولوشن 2160×3840 پيكسل تمامي صحنه ها را طبيعي نمايش و هر تصوير خروجي كه مشاهده مي نماييد با كيفيت بسيار بالا هستند و بهتر است بدانيد كه كيفيت تصوير فوركي 4 برابر كيفيت تصوير فول اچ دي است.

فناوري HDR  از ديگر ويژگي هاي تلويزيون ال جي نانوسل 55NANO75 است اين فناوري با افزايش عمق و كنتراست تصاوير باعث پخش تصاوير به صورت واقعي تر و طبيعي و با كيفيت بسيار بالا مي شود اين فناوري همچنين با پشتيباني از فرمت هاي HDR10 Pro و HLG تصاوير را واقعي و بسيار با كيفيت و غني به نمايش مي گذارد.

 اين تلويزيون با پشتيباني از حالت FILMMAKER فيلم ها و صحنه ها را دقيقا همان طور كه مد نظر كارگردان و تهيه كننده بوده پخش مي نمايد. قابليت AI Picture نيز باعث مي‌شود تا كيفيت تصوير خروجي با توجه به محتوا و ژانر در حال پخش از تلويزيون به صورت خودكار تنظيم گردد و در‌ نتيجه اين امر، كاربر از ديدن برنامه مورد نظر خود لذت بسيار زيادي را ميبرد.

 تلويزيون ال جي از پنل IPS پشتيباني مي كند اين پنل به پنل ضد ضربه معروف است و داراي زاويه ديد گسترده اي است. همچنين تلويزيون نانو 75 ال جي سايز 55 اينچ از فناوري Wide Viewing Angle پشتيباني مي كند به اين مفهوم كه كاربر در هر محدوده و زاويه اي نسبت به تلويزيون قرار گرفته باشد شاهد تصاوير با كيفيت خواهد بود.

قابليت Motion/Refresh Rate 50 هرتز باعث شده است تا تمامي صحنه ها آهسته تر و روان پخش شوند اين قابليت مخصوص فيلم هاي اكشن و مسابقات ورزشي است و با اين فناوري ريزترين جزئيات را از دست نخواهيد داد. در اين تلويزيون 9 حالت تصويري پشتيباني مي شود و شما بسته به محتواي پخش شده مي توانيد يكي از اين حالات را انتخاب نماييد.

سيستم صوتي تلويزيون فوركي اسمارت ال جي 55NANO75

سيستم صوتي تلويزيون فوركي اسمارت ال جي 55NANO75

سيستم صوتي كه وظيفه پخش صدا را برعهده دارد در تلويزيون ال جي 55NANO75 دو كانال به توان 20 وات پشتيباني مي شود. اين تلويزيون به كمك فناوري Clear Voice III صداي ديالوگ ها را تقويت مي كند و باعث مي شود تا ديالوگ ها به خوبي شنيده شوند.

نوع بلندگوهاي اين تلويزيون Down Firing است و به پخش صدايي قدرتمند و بم كمك مي كند. شركت ال جي به كمك فناوري Ultra Surround  صدايي فراگير و بسيار طبيعي ارائه مي دهد تا تماشاي تلويزيون هيجان انگيز تر شود. تلويزيون 55 اينچ ال جي  55NANO75 با فناوري Bluetooth Surround Ready مجهز شده است كه توانايي اتصال به دو دستگاه را از طريق بلوتوث را دارد كه توليد صدايي رسا و طبيعي را براي كاربر به ارمغان مي آورد.

فناوري AI Sound بهترين حالت صدا را با توجه به محتواي در حال پخش تنظيم ميكند و تلويزيون NANO75 سايز 55 اينچ داراي صداي آكوستيك بوده و صدا را با توجه به محيط اطراف تنظيم مي نمايد. قابليت LG Sound Sync  و Simultaneous Audio Output   كاربر با استفاده از اين دو فناوري مي تواند اگر به صدايي با كيفيت تر و بالا نيازمند است بتواند از طريق بلوتوث به ساندبار و سيستم هاي صوتي قدرتمند متصل شود.

سيستم عامل تلويزيون نانوسل ال جي

فناوري ThinQ در تلويزيون 55 اينچ ال جي nano75

تلويزيون ال جي 55NANO75 با مجهز شدن به فناوري ThinQ و سيستم عامل webOS در دسته تلويزيون هاي هوشمند قرار گرفته است. با هوش مصنوعي ThinQ از طريق اتصال لوازم هوشمند تان به واي فاي عملكرد وسايل خانگيتان را از طريق گوشي مديريت كنيد. سيستم علمل وب او اس دسترسي آسان را به تنظيمات تلويزيون به شما ميدهد و داراي امنيت بالايي است.

ال اي دي 2021 ال جي 55NANO75 قابليت اتصال به اينترنت را به دو روش براي شما فراهم كرده است و شما به دو روش مي توانيد به اينترنت وصل شويد. بعد از اتصال به اينترنت مي توانيد به مرورگر وب برويد و هر نوع محتوايي را كه دوست داريد در آن جا جستجو نماييد.

با قابليت‌هاي ويژه 55NANO75VPA سرگرمي را به خانه خود بياوريد…

با قابليت‌هاي ويژه 55NANO75VPA سرگرمي را به خانه خود بياوريد…

تي وي ال جي 55NANO74 داري جستجوي صوتي و فرمان صوتي است و از طريق ريموت كنترل جادويي با صحبت كردن مي توانيد دستورات خود را از تلويزيون بخواهيد و تلويزيون را مديريت كنيد به عنوان مثال : مي توانيد كانال ها را تغيير دهيد و….

با برنامه AirPlay 2 مي‌توانيد محتواي روي گوشي يا آيپد اپل خود را روي تلويزيون انتقال داده؛ همچنين با قابليت DIAL مي توانيد عكس و فيلم و موسيقي را از گوشي بدون نياز به سيم به تلويزيون انتقال دهيد. ويژگي Sound Share هم صداي تلويزيون را از گوشي به تلويزيون و باالعكس انتقال دهيد.

يكي از قابليت‌ هاي جذاب اين تلويزيون Sports Alert است كه زمان شروع يا پايان رويدادهاي مهم ورزشي را به شما ياداوري مي كند حتي اگر شما در حال تماشاي محتواي ديگري باشيد اتفاقات مهم بازي را صفحه نمايش تلويزيون به شما نشان مي دهد.

با "تلويزيون ال جي 55NANO5" مي تواند به شبكه هايي نظير Apple TV و Netflix دسترسي داشته باشد. كاربر به راحتي مي تواند از طريق ريموت كنترل جادويي ال جي برنامه Apple TV يا Netflix را اجرا كرده و به برنامه يا شبكه هاي دلخواه خود دسترسي پيدا كنيد و از تماشاي آن ها لذت ببرد.

شما در اين صفحه مي توانيد قيمت تلويزيون ال جي 55NANO75 را مشاهده كرده و نسبت به خريد آن به صورت مستقيم با قيمت ارزان و تضمين سلامت و اصالت كالا از بانه اقدام نماييد. در صورتي كه به دنبال تلويزيون بهتري هستيد مي توانيد به سراغ تلويزيون ال جي 55NANO80 محصول 2021 برويد، كه به نسبت كيفيت تصوير بالاتري دارد. اگر بودجه كمتري داريد و به دنبال تلويزيون ارزان قيمت تري هستيد پيشنهاد مي كنيم به تلويزيون ال جي 55UP8150 در فروشگاه ما مراجعه كنيد.

منبع : ال جي 

خريد تلويزيون هايسنس 4K + (ليست قيمت ) از بانه و گناوه

۱۹ بازديد

تلويزيون هايسنس

شركت هايسنس يك شركت چند مليتي در چين مي باشد. اين شركت سال هاست به توليد لوازم خانگي پرداخته و استارت كار خود را در سال 1969 ميلادي زده است. اين كمپاني بزرگ تا به حال توانسته در اين زمينه درخشندگي هاي زيادي را به خود اختصاص بدهد و همواره مشتريان زيادي از محصولات آن خريداري كنند؛ در واقع برند Hisense توانسته رقيبي در مقابل برند هاي مشهور همچون سامسونگ، الجي و ... باشد.

كيفيت تلويزيون هاي هايسنس عملكرد چشمگيري دارد و به گونه اي است كه در سطح بالاترين كيفيت ها قرار گرفته است. در اين مطلب به بررسي ويژگي هاي تلويزيون هايسنس و چگونگي خريد آن ها پرداخته مي شود.

قيمت و خريد تلويزيون هايسنس

خريد تلويزيون هايسنس از بانه و گناوه چگونه است ؟

در مورد خريد تلويزيون هايسنس بايد بگوييم كه بسياري از افراد هستند كه آن را نسبت به برند هاي ديگر ترجيح مي دهند. دليل آن هم اين است كه تلويزيون هاي هايسنس نسبت به پرچمداران ديگر همچون سامسونگ و الجي از قيمت بسيار كمتري برخوردار هستند؛ اين در حالي است كه كيفيت و امكانات همان برند هاي غول بازار را دارا مي باشند. عملكرد اين برند چيني طوري بوده كه همواره در بحث كيفيت تصوير در رده غول هاي بازار قرار گرفته است.

اگر چه قيمت تلويزيون هاي هايسنس نسبت به برند هاي ديگر كمتر است ولي طبيعتا شما هم از دسته كساني هستيد كه همچنان مي خواهيد زير قيمت بازار خريداري نماييد. بهترين و ارزان ترين راه "خريد تلويزيون هايسنس خريد از بانه و گناوه" مي باشد. در واقع در خريد تلويزيون هايسنس از بانه و گناوه ، شما قيمت هايي معادل قيمت خريد آن ها را مي پردازيد. كافيست در سايت ما نوع مدلي كه مد نظر داريد را انتخاب و خريداري كنيد تا در اسرع وقت برايتان ارسال كنيم. بسته به نوع تلويزيوني كه مي خواهيد و همچنين با توجه به شهري كه ساكن هستيد، پس از ثبت سفارشتان، در صورت داشتن موجودي، تلويزيون مورد نظر شما را از يكي از انبار هاي فروشگاه ارسال مي كنيم.
خريد تلويزيون هايسنس از بانه و گناوه چگونه است

قيمت تلويزيون هايسنس در بانه و گناوه چقدر است ؟

همان طور كه مي دانيد قيمت همه تلويزيون ها با توجه به سايز و ويژگي ها متفاوت مي باشند. تلويزيون هاي هايسنس هم از اين قاعده مستثني نيستند. آن ها نيز از نظر سايز و امكاناتي كه دارند از قيمت هاي مختلفي برخوردار هستند. حتي به اين صورت است كه يك مدل تلويزيون در يك فروشگاه، قيمتي دارد و همان تلويزيون در فروشگاهي ديگر از قيمت متفاوتي برخوردار است. البته دوباره يادآور مي شويم كه قيمت تلويزيون هاي Hisense نسبت به برند هاي غول بازار بسيار مناسب تر است.

قيمت تلويزيون هايسنس در بانه و گناوه نسبت به مراكز فروش ديگر بسيار مناسب مي باشد. قيمت برخي از مدل هاي تلويزيون هايسنس در انبار ما در شهرستان گناوه نسبت به انبار بانه مناسب تر است. براي اينكه اين قيمت ها براي مشتريان عزيز مناسب تر باشد سعي مي كنيم كه در بيشتر مواقع، خريد هاي مشتريان را از انبار گناوه ارسال كنيم. در مقابل برخي از تلويزيون هاي ديگر در انبار گناوه، مدت زمان بيشتري طول مي كشد كه به دست مشتري برسند و هزينه هاي ارسال بيشتري هم شامل مي شوند؛ به همين خاطر سعي مي شود كه آن مدل ها را از انبار بانه ارسال كنيم كه هم در مدت زمان كمتري به دست مشتري برسد و هم هزينه كمتري متحمل مشتري شود.
قيمت تلويزيون هايسنس در بانه و گناوه چگونه است

پرفروش ترين و جديدترين تلويزيون هاي هايسنس در سال 2021 – 2022

تلويزيون هايسنس به عنوان يكي از بهترين تلويزيون هاي برند در جهان شناخته مي شود. تمامي مدل هاي اين تلويزيون ها از امكانات بي نظيري برخوردار هستند و همواره رضايت مشتريان زيادي را به خود اختصاص داده است. در اين ميان برخي از مدل ها هستند كه طرفداران زيادي داشته و همواره به پرفروش ترين مدل هاي تلويزيون هايسنس تبديل شده اند. در ادامه به بررسي برخي از پرفروش ترين تلويزيون هاي هايسنس مي پردازيم.

تلويزيون هايسنس U8WF

تلويزيون هايسنس U8WF يكي از بهترين و پرفروش ترين تلويزيون ها در سال 2021 مي باشد كه مشتريان ويژه اي را به خود اختصاص داده است. اين تلويزيون در سايز هاي 50، 55، 65، 75 و 85 اينچ توليد شده و هر كدام از سايز هاي آن نيز فروش هاي زيادي داشته است. ويژگي هاي ظاهري اين تلويزيون بسيار جذاب هستند، طوري كه مناسب هر محيطي مي باشد و به هر مكاني زيبايي مي بخشد. نوع صفحه نمايش اين نمايشگر DLED است و كيفيت تصوير آن 4K مي باشد. تعداد پيكسل هاي به كار رفته در اين تلويزيون 8 ميليون عدد است كه تصاوير و ويديو ها را با كيفيتي خارق العاده به نمايش قرار مي دهد.

تلويزيون هايسنس U8QF

تلويزيون هايسنس U8QF از بهترين و با كيفيت ترين تلويزيون هايي است كه در سال 2020 از آن رونمايي شده است. صفحه نمايش اين محصول از نوع ULED و نور نمايشگر آن DLED مي باشد كه به سبب همين ويژگي ها مي توان تصاوير و ويديو ها را با كيفيتي واقع گرايانه تماشا كرد. اين تلويزيون در دو سايز 55 و 65 اينچ طراحي شده است كه مخاطبان به راحتي مي توانند با توجه به شرايط و هزينه اي كه مي خواهند متحمل شوند خريد خود را انجام دهند.

تلويزيون هايسنس U7WF

تلويزيون هايسنس U7WF يكي از بهترين و پرفروش ترين تلويزيون هاي سال 2020 شناخته شده است. به طور قاطع مي توان بيان كرد كه اين تلويزيون از با كيفيت ترين محصولات Hisense مي باشد. به لطف طراحي شيك و مدرني كه دارد مي تواند جلوه اي بي نظير را به محيط ببخشد. كيفيت تصوير 4K و همچنين فناوري HDR باعث شده كه تصاوير و ويديو ها را بتوان با كيفيتي باور نكردني تماشا كرد. نكته ديگر اين كه قيمت اين تلويزيون به نسبت ساير همرده هايش بسيار مقرون به صرفه تر مي باشد.

تلويزيون هايسنس U7QF

از ديگر مدل هاي تلويزيون برند هايسنس مدل U7QF است. اين مدل ظاهري زيبا و شكيل دارد؛ به گونه اي كه مخاطب را از دور، شيفته ظاهر خود مي كند. اين مدل از تلويزيون هاي هايسنس از پرفروش ترين مدل هايي است كه در سال 2020 روانه بازار شده و به واسطه كيفيت بسيار بالاي نمايش، توانسته رضايت صد در صدي مخاطبان به آن جلب شود. اين تلويزيون در سه اندازه 50، 55 و 65 اينچ طراحي شده است.

تلويزيون هايسنس A61G

تلويزيون هايسنس A61G از تلويزيون هاي بسيار كارآمد، پيشرفته و با كيفيت چيني است. اين نمايشگر از توليدات سري 6 كمپاني هايسنس است كه در سال 2021 از آن رونمايي شده است و سريعا فروش هاي زيادي را به خود اختصاص داد. زيبايي و طراحي اين تلويزيون به حدي است كه جلوه فوق العاده زيبايي را به محيط مي بخشد. اين مدل از تلويزيون هاي هايسنس در سايز هاي 43، 50، 55، 65 و 75 اينچ طراحي شده است؛ از اين رو گزينه اي بسيار مناسب جهت استفاده در محيط هاي كوچك و بزرگ مي باشد. زيبايي و امكانات بي نظيري كه اين تلويزيون دارد باعث شده كه دست كمي از برند هاي مشهور بازار نداشته باشد.
پرفروش ترين و جديدترين تلويزيون هاي هايسنس در سال 2021 – 2022

خريد تلويزيون 4K هايسنس

شايد براي شما هم گاهي سوال پيش بيايد كه منظور  از تلويزيون 4K چيست؟ در پاسخ بايد بگوييم تلويزيون 4K يك تلويزيون با كيفيت نمايش 4K است. معناي آن به اين صورت است كه تلويزيون از 3.840 پيكسل افقي و 2.160 پيكسل عمودي برخوردار است. به طور كلي وضوح تصوير در تلويزيون هاي 4K برابر با 3840 در 2160 پيكسل مي باشد.

جالب است بدانيد كه تعداد پيكسل ها در تلويزيون هاي  4K نسبت به تلويزيون هاي فول اچ دي 2 برابر است. اگر نگاهي به تصاوير 4K و فول اچ دي بيندازيد متوجه مي شويد كه وضوح تصوير در 4K خيلي بيشتر است و همچنين از روشنايي زيادي برخوردار است.

براي خريد تلويزيون هاي 4K برند هايسنس خيلي راحت مي توانيد به فروشگاه هاي لوازم خانگي مراجعه نماييد. در خريد اين تلويزيون ها شك نكنيد و بدون هيچ دغدغه اي و با خيالي آسوده خريد خود را انجام دهيد؛ چرا كه تلويزيون هاي فوركي برند هايسنس از جمله با كيفيت ترين نمايشگر هاي روز دنيا مي باشند و به عنوان رقيبي براي برند هاي غول همچون سامسونگ، سوني، الجي و ... تلقي مي شوند. در واقع با خريد اين تلويزيون ها هزينه اندكي را در قبال كيفيتي باورنكردني مي پردازيد.
خريد تلويزيون 4K هايسنس

خريد تلويزيون LED و ULED هايسنس

تلويزيون هاي led همان تلويزيون هاي LCD هستند كه به جاي لامپ فلورسنت از سيستم LED در آن ها استفاده مي شود. نمايشگر هاي LED هايسنس از بهترين نمايشگرها هستند و كيفيتي خارق العاده و بي نظير دارند. تلويزيون هاي ديگري از سال 2015 توسط كمپاني هايسنس توليد شده اند كه به نمايشگر هاي ULED شهرت دارند. اين تلويزيون ها همان تلويزيون هاي LED هستند ولي با تعدد مناطق بيشتر، براي اينكه بتوان نور پس زمينه هر منطقه را به صورت جداگانه تنظيم كرد. ULED نام اختصاري Ultra LED مي باشد. اگر قصد خريد اينگونه نمايشگر  ها را داريد بايد بگوييم كه در خريد آن ها اطمينان كامل داشته باشيد؛ چرا كه كيفيت بالا و امكانات بي نظيري دارند و كيفيت آن نسبت به LED خيلي بيشتر است.

نحوه ي خريد تلويزيون هايسنس 32 - 40 - 43 - 50 - 55 -65 -75 اينچ از دوزين كالا

همان طور كه گفته شد تلويزيون هاي هايسنس  از بهترين برند هاي تلويزيون بازار مي باشند كه از نظر قيمتي و كيفيت و امكانات، بسيار مناسب و عالي هستند. از بهترين راه هاي خريد تلويزيون هايسنس، خريد از سايت دوزين كالا مي باشد. با مراجعه به سايت دوزين كالا مي توانيد ضمن تماشاي تصاوير انواع مختلف تلويزيون و مطالعه ويژگي هاي آن ها نسبت به خريد اقدام نماييد. براي خريد تلويزيون هايسنس از دوزين كالا مي توانيد با كارشناسان سايت مشاوره بگيريد و پس از واريز بيعانه، محصول را درب منزل خود دريافت نماييد. ناگفته نماند كه مبلغ تلويزيون را درب منزل پس از دريافت كالاي خود پرداخت خواهيد كرد.